Kizlar benim oğlum 15 aylık ilk dişini 8.5 aylıkken çıkardı diğer süt disinide 11 aylıkken çıkardı ve üst disleri de çıkarmadi dün sağlık ocağına götürdüm aile hekimi diş çıkarmayı durdurmuş bir çocuk doktoruna götürmemi söyledi tahlil falan yapılması lazım dedi her seferinde de çocuğu delik deşik ettikleri için bir gönlüm götürme diyor sizce ne yapmalıyım sizinde çocuğunuz geç mi cikariyor tavsiyeleriniz neler