İnerken ve çıkarken çok şaşırıyoruz eşimle hala öğrenemedik inerken arka tekerlek mi Basamakta olmalı yoksa ön tekerlekler ya da çıkarken arka tekerlek mi olmalı ön tekerlek mi insana çok kolaylıkla binebiliyor ama biz yapamıyoruz asansör beklerken de baya sıra gidiyor