Ale2709 Canim Bende 8 ay oldu sezeryan olalı 40 ima yakın dikisimin sol ucu sis ve iltihap akıyordu 40 kontrolümde doktorum normal.al demişti 8 ay oldu hala sol tarafım sis pek sorun yapmıyorum çünkü doktorum zamanla geçer demişti eğer sismeye iltihap akmaya devam ederse diye antibiyotik vermişti ama gerek kalmadı sadece şişlik kaldi zamanla geçer