burcineliz Kızlar bebeğim 14 günlük ne zaman emzirsem sonrasında hıçkırık tutuyor ya da yanım saat sonra tutuyor neden olabilir sağlık ocağına gittiğimde orada da oldu sorduğumda midesi büyüyor dediler.. öyle mi gerçekten ☺️
melay burcineliz evet benim bebeğim 3 aylık hala emzirme sonrası hıçkırır yine azıcık emer hıçkırığı anca öyle kesiliyo
FerdAzraMira burcineliz evet öyle doktorumuz hıçkırık hapşırık bol bol olacak korkmayın demişti bize ki öyle de oldu 😀 Güzel günlere büyüsünler 🤲🏻