zeynepdurunun_annesi ben de en başta gereksiz diye düşünmüştüm ama sallanan bir beşik almadığım için aldım. İyi ki almışım evet bütün gününü üzerinde geçirmiyor ama en azından bi süre oyalanıyor. Bebeğim 4 aylık, doğduğundan beri kullanıyoruz. Bir de evin içinde bebeği gezdirmek, mutfakta benimle vakit geçirmesi için falan da kullanışlı oldu.