happyteacher Merhaba arkadaşlar. Çalışan annelerden tavsiye istiyorum. Yeni çalışmaya başladım ben saat 7 de evde oluyorum. 2 çocuk var biri 5 aylık. Yemeği nasıl yapıyorsunuz. Nasıl yetiştiriyorsunuz? Neler yapıyorsunuz? Ben akşam eve gidince çok yorgun oluyorum ve çocuklarla da zaman geçirmek gerekiyor pratik ne yapıyorsunuz?
JackDaniels happyteacher Buzluğa soğan doğradım attım bence en pratiği o. Yağ soğan salçaya ne atsan yemek olur😂 Köfte yapabilirsin buzluğa, dolma doldurup atabilirsin, salata malzemelerini yıka iyice kurutup doğrayıp saklama kaplarına haftalık koy oda çok pratik oluyor.
Muhasebeciana happyteacher valla kizim uyuduktan sonra yapiyorum 2 gunluk yemek ertesi aksam icin. Ama simdi birkac aydir isyerinden getiriyorum 😃😃 yemekler kaliyo cope atiliyor hic ellenmemis guzelim yemekler bizde 3 arkadas kaplara koyup goturuyoruz evimize 😃 yine bile kaliyor yemek o kalanida tavujlar kopekler yiyor 😃
adastra happyteacher Geniş bir zamanda lahmacun yapıp atıyorum buzluğa, içli köfte atıyorum, mantı atıyorum bunlar çok pratik oluyor. Yazdan karnıyarık için patlıcan kızartıp atıyorum. Köfte yapıp atıyorum
Deletedmom_109 happyteacher henüz başlamadım ama uygulayabilirsem cuma akşamı ve cumartesi günün bir bölümünü yemek yapmaya ayıracam. 1 haftalık yemeği yapıp buzluğa dolaba atmayı düşünüyorum. Bakalım ne kadar uygulayabilecem 🤷🏻♀️
happyteacher Muhasebeciana güzelmiş yani çöpe atılacağına güzel yemekler eve getirmek daha iyimiş 😂 oh 😂
JackDaniels happyteacher Güzel oluyor ama ben saklama kabıyla koyuyorum hava almayacak şekilde. Poşetle koyunca sanki kokuyomuş gibi geliyor😂
Muhasebeciana happyteacher hahahah aynen onuda ben akil ettim arkadaslara benim sayemde onlarda yararlaniyor 😃😃 yazik gunah ama yani 3 kisi aldigimiz halde kaliyor yemek he bazen kalmadigida oluyor ama genelde kaliyor 😃
Muhasebeciana papatya09_ muhasebe + ika yim canim 😃 ama bugun goturmedim yemek annem bizde kizima bakiyor o yapti bugun 😃😃
Muhasebeciana papatya09_ evet canim ama bazen calismak zor geliyor ya 😃😃 valla durum olsa ev kira olmasa en azindan bi sure calismak istemiyordum ama hayat sartlari iste
Bhr28 Deletedmom_109 mesela ne yapıp atmayı düşünüyorsunuz ? Hangi yemekler atılabilir 😅 hiç o şekilde yemek yapıp atmadım da 😊
Deletedmom_109 Bhr28 köfte lahmacun mantı dolma Vs bunlar olur zaten. Baklagilleri haşlayıp koyabilirim. Et haşlayıp koyabilirim. Sebze pişireceksem yıkayıp ayıklayıp vakumlu kaplara koymayı düşünüyorum. Artık bunların yanına bir pilav pişiririm kendime güveniyorum 😁😁
Babybloom happyteacher bebeğim küçükken erken uyanıp sabahları yapıyordum yemekleri. Şimdi 20 aylık küçük olan, akşam onları yatağa yatırıyorum siz uyuyun ben yemek yapcam diyorum. Gidip salona otursam ayaklanırlar, ben sürekli ayaktayım diye yataktan da kalkamıyorlar, winwin
eymenzeynep happyteacher buzluğa konulan herşey inanılmaz pratik oluyor. Kuru köfte,sulu köfte yuvarlayın, fasulye ve nohut haşlayın koyun,kırmızı biber ve yeşil biber doğrayın poşetleyin,menemen konservesi ve domates konservesi yapın
Elfvli happyteacher aynı güne bırakırsanız cok zor. Bir gece önceden yapın. Ben birde yapınca birkac çeşit yapıp dolaba koyuyorum. Iki çeşit corba , 3-4 tencere yemek vs. Ucundan alıp alıp ısıtıp yiyoruz. Bu şekilde cok rahat oluyor. Buzluğa atın desem onuda çıkar pişirme süresi bekle vs daha uzun bir süreç. Ama birkaç pratik pisirilebilen ürün atabilirsiniz.
Bhr28 Deletedmom_109 teşekkür ederim cevabınız için 😊 sebze ya da çorba olur mu diye düşündüm o zaman olmaz 😅
Deletedmom_109 Bhr28 1 haftalık olmaz ama 2-3 günlük çorba yapılabilir. Ramazanda yaptım 😁 yoğurt çorbaları 2 gün net dayanıyor 👍
Bhr28 Deletedmom_109 deneyebilirim o zaman, zaten uzun süre tutmam, daha önce gıda zehirlenmesi yaşadım o yüzden temkinli yaklaşıyorum 😊