Hasibe Merhabalar humana iyi geceler cayi hakkinda bilgisi olan kullanan var mi veya her hangi bir icirdiginiz cay var mi acaba bebislerinize yardimci olr msnz
MelikeBayndr Hasibe ben kullandım süt yapması için rezene çayırda iyi ama en iyi süt için alkolsüz malt içeceği bebek magzalarında satılıyor ve inanılmaz süt yapıyor
TeachersMom Hasibe iyi geceler çayını çok önerdiler bende hem kendim hem bebek için aldım. Ama onu ne zaman icsem boğazım sanki tahriş olmuş gibi bir his oldu. Bebeğe verdiğimde hep kustu. Bende birdahavermedim.
deletedmom4842 Hasibe Doğumdan sonra 2 ay ferrum fort kullan bana demişti 2 kutu bitirip bıraktım kullanmayı.