Merhabalar🌼normalde asla takmam ama artık her ortamda kaynanam ve görümcelerin sürekli başkalarının çocuklarıyla kıyaslamasından bıktım.
Aklınıza gelebilecek hayvan taklitlerinin hepsini yapıyor. Anne,baba, anneanne, dede, babaanne diyor işte amcasının dayısının teyzesinin herkesin ismini biliyor ve söylüyor.
2li cümleler kuruyor anne gel, baba gitti falan sayıları parmaklarıyla gösteriyor keyfi isterse benimle sayıyor renkleri az çok öğrendi. şuan aklıma gelmeyen Bi çok şey vardır daha ben mi çocuğumu normal görüyorum yoksa bir anormallik var mı sizler diyin bu insanlar kafayı yedirtcek bana😑