Selensahin yani ben doğumuma giren doktorla devam ediyorum liv de seral navdar ama hiç bir doktor bence istediğimiz gibi olmaz en iyisini arasakta şahsıma diyorum bende iyi bir doktor arıyorum ama bence beklentim yüksek ondan bulamıyorum ama seral hocada iyi 7aydır ona gidiyorum anneyle güzel konuşuyor emzirirken mesela gaza getiriyor biliyorum diyor sen yaparsın uğraşırsın başarırsın mesela bebeğim hasta üşütmüştü aynı şekilde onda da sen iyi bir annesin yaparsın ilaçları biliyorsun dikkatlisin falan filan o yönünü seviyorum