Kıymetli anneler merhaba,
İlk bebeğim ve bir aylık oldu. Çok gazlı, sürekli sancılanıyor ve uyuyamıyor. Yedigini de çıkarıyor, kilo alamıyor. Ne tüketmemi önerirsiniz? Nelerden uzak durmalıyım? İnternetten araştırdım ama tecrübeli annelerin yorumları kıymetli olduğu icin sizlere de sormak istedim.
teşekkürler. 💐