MinelAskEla Kızlar mahalleye sütçü geliyor 1 aydır alıyorum ama sütü kaynatırken kaymak olmuyor, yoğurt yapınca da kaymak olmuyor annem süt alınca onun üstü bi prmak kaymak olur du ? Acaba bu süte su mu katıyorlar ?
Ucansupurge MinelAskEla Annemden biliyorum benzer bir durum ile karşılaşmıştı sütü önceden kaynatıp kaymağını almışlar demişti. Tereyağ yapmak için sütün kaymağını alıyorlarmış 😑 Ne kadar doğru bilmiyorum tabi ama referans annem😅😂
MinelAskEla Ucansupurge doğru olabilir ya çünkü annemden bilirim bende kaymaklı olurdu. Bunda hiç kaymak olmuyor
Nurselii Merhaba bizde eşimin işinden dolayı memleketten uzaktayız buradaki sütler beyaz su gbi üzerinde hiç kaymak olmuyor iki üç yerden aldım denedim bunun sebebini bulunduğumuz yerde inekler sadece dışarda otlayarak besleniyor çok zayıflar bizim memlekette ineklere kırk bin türlü saman veriliyor otun en iyisi alınıyor sütü çok yağlı oluyor dolayısıyla ineklerin kaliteli beslenmesiyle ilgili bence kimsenın su katıp bu günaha gireceğini düşünmek istemem açıkçası