Arkadaşlar selam 1,5 aylık bebişimin bugun doktor kontrolünde bu bebek çok yan yatıyor galiba yumurta kafa olma yolunda ilerliyor dedi. Sırt üstü yatırarak kafayı destekle dedi. Sırt üstü yatırıyorum ama kafası yine yan. Ne ile destekleyebilirim acaba? Havlu falan koyuyorum ama sağa sola sallayınca kafayı bozuyor yine yan yatıyor. Düzelmeyecek diye korkuyorum önerilerinize açığım 🌸