ikikizannesi Kizlar bebeklerimiz ek gidaya ilk basladiginda neler hazirladiniz tariflerimizi paylasalim biribirimizden öğreneceklerimiz vardir
Klymeneninatlasi ikikizannesi ek gıdaya başlangıçta tarif kullanmamıştım hiç. Çünkü yaklaşık iki ay sürmüştü tadımlar ☺️
Elifinannesiiiiiiiiii ikikizannesi ilk zaman karıstırmamanızı öneirirm. İlk 3 gün kuralı ile ilerleyin yatırıp sorun yaşamadığınız şeyleri karıstırabilirsiniz
ikikizannesi Klymeneninatlasi mesela ben bugun muz elma puresi yaptim bu tarzda sormustum aslinda suan bizde tadim yapiyoruz
ikikizannesi Elifinannesiiiiiiiiii o sekilde deniyorum suan ucuncu cocugum bugun muz elma puresi verdim bir yemek kasigi kadar 3 gun deneyim baska meyveleri deneyecegim