Bugün kızımı parka götürdüm oynadık ettik Diğer çocuğun annesi konuşurken duydum doktora götürmekten vazgeçtim parka getirdim dedi kapatınca dayanamadım sordum ishal bi de ateşi var evde sıkıldı buraya getirdim dedi kızımı aldım resmen kaçırdım parktan. Kapının önüne geldik komşumuzun bir oğlu var kızım onunla da oynadı. Annesi diyor ki ateşi var boğaz enfeksiyonu olmuş öksürükte başladı. Rengim attı resmen korktum geçer diye elimde değil… benim kızım çok sık hasta oluyor ben evde tutuyorum iyileşse bile fazladan 1 hafta daha evden çıkarmıyorum başka çocuklara da geçer mahvolurlar diye. Lütfen hastayken parka falan gitmeyin. Bazı çocuklar o kadar zor o kadar ateşli geçiriyorlar ki inanamazsınız… biz çok çektik neler ne doktorlar denemedik ki… her ay hasta oluyor kızım 3 yaşında ona da bize de travma oldu artık… hepimiz anneyiz dikkatli ve düşünceli olalım ❤️