Annemin ciddi anlamda psikolojik sıkıntılarının olduğunu öğrendim. Doktor hastanede yatış vermesine rağmen yatmamış ve bizden de saklamış. Ufak tefek davranışlarında anormallikler seziyordum ama 1 aydan beri zirveyi yaşatıyor.
Babam demans hastası vasisi ben olmuştum. Annemin üzerinde bize ait ev var şuan. 1 ev esimin diğer evin yarı parasini da biz vermiştik. Annem bi an da bize düşman kesildi.kendi kafasında kurduklarina inanıp onları anlatıyor ve işin kötüsü bize bile beni dövmeye kalktınız paramızı alip bizi mağdur ettiniz evimden çıkın diyor… bugün babamın vasiligjni iptal etmem için ve evlatliktan reddim icin işlemlere başlamış.Bir avukat ile görüştük ama burda farkli fikir verip yardimci olacak kişiler olur diye burayada yazmak istedim . Avukatım bugün Annemin aklı dengesinin yerinde olmadığı konusunda dava açacak. Onun dışında neler yapabilirim?