SultanOnur123 10 aylık oğlum akşam kaçta yatarsa yatsın 6-6.30 arası uyanıyor arkadaşlar bunu nasıl uzatabilirim . Ben işe 8.30 da gidiyorum bakıcı gelince uyuyo çocuk . Karartma perde de taktık ama yook..!?
Boncuk1421_ SultanOnur123 benim kızımda kışın 10 da yazın 7 de uyanıyor sanırım biyolojik saat etkisi .gündüz hava aydınlık oluyor ondandır karartma denemişsiniz ama biyolojik saatinde etkisi vardır
Kuzeyinko SultanOnur123 keşke bizimde 6 bucukta uyansa 5 olunca uyanıpr delrcek insan biz de perde taktık yaramadı bişeye
SultanOnur123 Kuzeyinko İlk doğduğu sıralar bizimde öyleydi hatta 4 te uyanıyodu uzun süre uyumuyodu artık bende uyusun istiyorum 😢