Merhaba anneler kızım sadece anne sütü alıyor we şu an 2 ay 17 günlük kontrolünde 62cm 5300gr çıktı (bu arada sizce iyi mi ebe iyi dedi ama çewrem zayıf duruyor diyor kızıma )sadece anne sütü weriyorum ☺️we 3530gr 51cm doğmuştu sizler neyle besliyorsunuz we cinsiyet boy kilo kaç doğdu kaç oldular hadi yorumlaşalım 🌸