Merhaba avukat olan yada bilgisi olanlar lütfen yardımcı olabilirmi bebek arabası aldık otto plus 2 kere kırıldı tamire gönderdik bugün oğlumla dışardayken biranda oturduğu kısımda önemli bir noktadan kırıldı yürüyordum aniden tutmasaydım bebeğim tepe taklak betona çakılacaktı Allah korudu hemen üretici firmayı aradım bağrıştık bana pişkin pişkin konuştu olabilirmiş benim bebeğim betona çakılıyordu ama olabilirmiş ben bunları nereye şikayet etmeliyim bilenler lütfen yol göstere bilir mi