Bebeğim kabız dı sert kaka yapıyordu ağlaya ağlaya son zamanlar da da kanıyordu artk🥺3 kere doktora gittik şurup fayda etmedi fitil de çok kullanmak istemedim geçen misafirliğe gittik orda bi abla söyledi tarifi burda ihtiyacı olan vardır diye yazmak istedm bende buraya yazdım tarif için fln pek yazan olmamıştı
1 tane kuru kayısı
1 tane kuru incir
1 tatlı kaşığı çok dolu değil irmik
Bunları suda kaynatıp blender den geçirdim icilcek şekilde sulandırıp ılık şekilde bebeğime icirdim bebgim 7 buçuk aylık bu arada ben çok faydasini gördüm ilk gün az az 3 öğün verdim çok şükür şuan iyi belki birine daha faydası olur bu tarifin 🤩🥰❤️❤️