Günaydın anneler. 8 ay 11 günlük bebeğim için suluk almayı düşünüyorum ama hangisini alacağıma karar veremedim, tecrübelerinize ve fikirlerinize ihtiyacım var. Bir de cam biberon alacağım süt için, onu da büyük mü almalıyım küçük yeterli olur mu? Şimdiden teşekkür ederim 😊