birkizannesi_ biogaia bağırsak ilacını kesinlikle kullanmami söyledi reflor(kusma icin) verdi toz yarım yoğurtla yedirdim birde ge-oral verdi oda toz 1 L suyla karıştırıp içiliyor büyükler her ishalden sonra yarım çay bardağı 5 aylık bebeğim 25 ml yeterli dedi o şekilde kullandım çabuk toparladı şükür birde bol su icirdim