Gündüz sadece bir uyku yapıyor ne kadar zorlasamda ikinci uykuya asla yanaşmıyor aşırı ağlıyor evdekiler sevmeye çalışınca amaçsızca bağırıyor sinirden bacaklarını kasıyor ellerini yumruk yapıyor yemin ederim kulaklarım sızlıyor yazarken o kadar bağırdı ki kucağımda kulağımın içine içine beynim oynuyor resmen yani 13 ay bebesi olup böyle olan anneler var mı nasıl bas edıyorsunuz