Zeyser_1117 doğduğunda başladım 2 gune 1 cay kaşığı veriyordum 1 ayın sonunda mamaya başladık mamaya baslamakla beraber küçük suluguna doldurup verdim kendisi icti birakmak istediğinde bıraktı mamayla suyun farkini biliyor susastiginda ağlıyor mama verirsem almiyo once su içiyor sonra mama iciyor ben mamada suyla yapılıyor gerek yok diyenlere inanmıyorum çünkü çocuk arasındaki farki biliyor şuan 2 ay 27 günlük bence verdiğin miktar cok normal