sarisinbayan Kızlar bebeğim 41 günlük kalça ultrasonu tam 2 aylıkken yaptırsam olur mu 2 hafta sonra falan tam 2 aylıkken yaptıran varmı acaba
HEY03D sarisinbayan ben 1 aylıkken yaptırdım çünkü muayene de sıkıntı çıktı doktor erken yaptırdı. Normali 2 aylıkken yapılıyor zaten.
Halime0638 sarisinbayan sen doktora gidiyorsun yönlendirme ile randevu alıyorsun radyoloji bölümü ne zamana verirse o zaman çektiriyor sun bem 2 aylik olmasina 2 gün kala gittim daha 2 aylik olmamis zaten desi randevu verdi carsamba günü gidicem 3 aylik olmus oluyor radyoloji de randevu istedigin gibi bulunmuyor sej gisiyorsun onlar gün atıyor ne zamana verirse
Elifinannesiiiiiiiiii sarisinbayan biz 2 aylıkken yaptırdık ama çıkıklık yoktu değer farklılığı varmıs 1 ay çift bez kullandık 3. Ay düzelmişti çok şükür 2. Ayda yaptırabilirsiniz
Halime0638 sarisinbayan ha o zaman sen ne zaman gidersen o zaman cekerler direk 2 aylik oluyormus zaten tamn2 aylik olunca bisey olmaz herhalde
sarisinbayan Kuzeysmommmmm genelde 1 aylıkken ölçümler yanlışta çıkıyor benden de 1 aylıkken istediler yaptırmadım
sarisinbayan Halime0638 sıra bulunamiyor bazen 1 ay sonrasına 2 ay sonrasına anca randevu bulabiliyorsun ozeldeki fiyat çok uygundu o yüzden orda yaptırmak istedim randevu derdi yok ne zaman gitsen cekiyolar hiçbir yönlendirme olmadan 😊
sarisinbayan Mimoza-kizim evet develtte sıra bulunamiyor maalsef o yüzden özelde yaptiricam ücreti o kadar da çok pahalı degil uygun 😊
tugbac sarisinbayan ben devlette yaptırdım, randevu alınmıyordu, hastaneye gittim.doktorun kalça ultrasonu istediği kağıdı verdim, odaya yönlendirdiler. Çok sürmedi işlem.
Elifinannesiiiiiiiiii sarisinbayan yani normal çıkmadı canım kalça ölçümünde hafif derece sıkımtı çıktı. Çift bez ile düzelttik 1 ayda
sarisinbayan Mimoza-kizim oturdum yerde özel hastane var arabayla 10 dk uzakliklikta 200 TL dediler orda yaptiricam inşallah 🥰