Merhaba bayanlar, oğlum 75 günlük yani 2 buçuk ayligiz biz, konuyu açma amacım bu aylarda bebeği olan annelerle gelişimleri etkinleri vs hakkında konuşmak istemem. Mesela bebeklerimizin gelişimleri hızla ilerliyor çevreyi tanıyorlar artık, tepki verebiliyorlar, nesnelere karşı tepkileri arttı vs vs vs. Bebeğimizin bu gelişim sürecini tamamlamak ve gelimine yardımcı olmak, birlikte vakit geçirmek adına neler yapabilirz? Nasıl etkinlikler yapalım??? Birbirimizle.biraz fikir alışverişi yapsak 😊😊😊🥰