Htctrgyblg Merhaba arkadaşlar, bebeğimi emziriyorum takviye mamada veriyorum aç falan değil o kadar yedirdim ki burnundan geldi mama. Ama sürekli emmek istiyor ne yapmam lazim? Var mi benim gibi olan kizlar?
Haffuse Htctrgyblg allah saglicakla anali bababli buyutsun🥰 emzik kullanabilirisin tutarsa😅 Baska yolu yok… ama surekli emmesi de iyi ki, emdikce sutun artar🤗
Sontvbukucu Htctrgyblg bebeginiz cok kucuk tok oldugu halde mama vermeyin rahatsız olur bide sutunuz yeterliyse de mama vermeyin sutunuzu azaltır. Biz 4 ay memede yaşadık. Simdi 8 aylik artik sadece karnini doyuruyor. Ama simdi annesinin göğsünden daha güvenli neresi var ki onun icin
Htctrgyblg 333 bende bir sorun mu var acaba dedim yoksa sorun degil bende mi sorun var acaba nerede hata yapiyorum dedim cok sag ol
Veragillerden Bebekler yalnızca doymak için değil aynı zamanda dünyaya adapte olmak için de memede durmak isterler. Korkarlar meme, kokunuzu ararlar meme… Kısaca meme onun bu dünyayla ilk iletişimi diyebiliriz.
333 Htctrgyblg ilk 3 ay hem emzik gem yatak oldum resmen canm bebeğime sonrA zaten istesende durmaz kafa kaldırmalar başlıyor şimdi 7 aylık hiç durmuyor yerinde emekliyor bu günlerin tadını çıkar al kucağına ne güzel pışpışla 😂
Htctrgyblg Sontvbukucu sutum yeterli degil malesef doktor mamaya basla dedi memede olmasi surekli acaba bir sorun mu var dedim ama tesekkur ederim onerileriniz icin🙏🏻😇
beasmir Htctrgyblg özel bişey yapmadım valla sürekli emmek istediği için tutu tutmadiğinda emziği ağzına koyuyorum arkasına hafifçe vuruyorum tutuyor