H_A_R hayırlı olsun, kaza dediğiniz geri çekilme ile korunuyordunuz herhalde. Ama o korunma yöntemi değil maalesef. Ben 17 ay ara ile iki sezeryan oldum, kızım 11 aylıktı hamile kaldığımda ama ben kendim istedim. 2. Sezeryandan sonrq biraz daha zor toparlandım, 1 hafta yerimden kalkamadım dikiş içinde kan pıhtısı oluşmuş, büyük kızımı kucağıma alırken dikişleri zorlamışım 🥲 bütün işleri , bebeklere bakmayı, yemek işlerini eşim yapmıştı sağolsun. Ben hep yattım. Sizin güzel geçer inş 🍀