Benımde aynı durumda , meme emmediği için doğduğundan beri biberonla besliyorum. Ama bir haftadır artık biberonu da reddediyor. Kaşıkla da almıyor. Uyurken zarzor yediriyorum. Başka türlü asla yemiyor. Hipp kullanıyordum sma aldım yine aynı. 3,5 aylık suan. Atak donemı falan mı ondan mı böyle yaşayan var mı. Çok yıprandım çözümü bilen var mı