1 haftadır göğsümde bilye den de büyük bir şişlik var sanki göğsümün içine bilye yerleşmiş gibi öyle sıktığım da falan belli bir ağrı yok kızım 14 aylık ve emziriyorum acaba damarlarda tıkanma falan mı oldu da böyle bir şişlik var yoksa kötü bir hastalık mı 😥 başına böyle birsey gelen var mı