Burcusenkoc 3 Ay 5 günlükken aynı gün hem Sünnet hem dil bağı operasyonu geçirdi bebeğim. Emmesine engel olacak kadar değildi ama doktorumuz bu şekilde uygun gördüğü için kabul ettik. Çok zordu. Sünnetten ziyade dil bağı daha zordu. Sünnet lokal anestezi ile oldu dil bağı için küçük ölçü de bi sedasyon uygulanıp bebek uyutulacak dedi doktor. 2 operasyon toplam yarım saat 40 dakika falan sürdü çıkardılar bebeğimi ameliyathaneden verdikleri sedasyondan dolayı bebeğim tam uyanık değildi. Operasyondan önce 2.5 saatlik bi açlık olsun demişti doktorumuz bende operasyon biter bitmez karnını doyuracagim sandım. Ama öyle olmadı. Odaya çıktık 1 2 saat daha emzirmek yok ve uyumasına engel olun uyanması için uğraşın dedi hemşire. Çocuğum kendinde olmadığı için garip garip sesler çıkarıyordu çok zordu saatler geçti artık emzirin dedi bebeğim asla mememi tutamadı ben yanımda ne olur ne olmaz diye sağdığım sütü götürmüştüm onu verelim dedik asla biberon bile tutamadı. Hastanede kimse bize bunun dil bağı operasyonu ile alakalı olacağını söylemedi. Sabah 7de emmisti en son bebeğim ve saat 1i geçiyordu evdeydik hala hiç bisey yememişti. Asla ne meme ne biberon tutamıyordu benim aklıma en son kaşık geldi sağdım ve kaşıkla besledim o toklukla biraz uyudu uyanınca da zar zor biberon tutturduk içti doyurdu karnını ve sonra ağrı kesici de verince çok rahatladı ve akşam üstü saat 4 5 gibi hiç bir operasyon geçirmemiş gibiydi. Hastanede Sünnet olan bir sürü oglum gibi bebek vardi ama hiç biri bizimki gibi olmamıştı ben onun için bu olanları dil bağ operasyonuna bağlıyorum. Çok zordu ama neyse ki geçti.