HocaAnne benim bebeğim 4 ay 17 günlük ve hâlâ uyku düzenini oturtamadik.Yani uyku hep sıkıntı.Cok şükür gece uykusu iyi ama gündüz sıkıntı.Kucagimda sallayarak uyutuyorum o şekilde alıştı.Uyuyor yerine koyuyorum uyanıyor Gündüz uykularinda dalmiyor yani.Gaz problemini yeni atlattık biz.Biogaia gaz damlası kullandim ben o iyi geldi.Tabi ekstradan kimyon rezene falanda veriyodum.Umarim en kısa zamanda düzelir.Rabbim bizlere kolaylık ve sabır versin❤️