nisanurank Merhabalar bebeğim 1 yaşına girdiğinde işe başlayacağım sadece geceleri emzirebileceğim. Gündüz devam sütü kullanmam gerekiyor mu? Yoksa ek gıda yeterli olur mu? (Belki gündüz sağarım henüz belli değil.)