Arkadaşlar bebeğim 8 aylık sallanarak uyuyor ,uzun uyuduğu günlerde oluyor ama bazen öyle zor geliyor ki artık işkenceye dönüyor.Bebeğimin uyku aralıklarına saatlerine çok özen gösteriyorum gece uyku saatlerinde yatıyor bir sıkıntısı yok ama mesela brn diyemiyorm ki benim bebeğim gece 1 kere kalkar,ya da 2 ya da sürekli uyanır .Yani belirlenemez bir uykusu var.Bunun destekle ilgili olduğunu düşünüyorum yanlış mı düşünüyorum.Sizce uyku eğitimi gerçekten gerekli bir şey mi.?eşime söylüyorum para tuzağı diyor napcamı şaşırdım.