Oglum 10 ay 15 gunluk dun saat gece 2 de ağlayarak uyandı kalpol verdim durmadı hastaneye koştuk röntgen çekti gaz gozukuyor dedi lavama yaptı rahatladı . Gazı bitmişti bu diş sancıları bagırsaka mı vurdu acaba ? diş geliyo dedi ağlamaktan sesi gitti . Her diş çıksrtıgında bunlarımı yaşıycagız 🥺 o aglamala sesi hala kulagımda. Kizlar agrısını nasıl hafiflrte bilirim .