Merhaba anneler. Gercekten cıldirmak üzereyim ne yapacagimi sasirdim bebegim kolik bir bebekti . Sürekli kucakta sallayarak durdurabildik ve alisti hala kucakla sallanarak uyuyor aetik kolum belim sırtım dayanmiyor ne yapacagimi gercekten sasirmis durumdayim . Uyku egitimine baslayacagim ama diş cikartiyor ayni zaman da ve gaz sorunumuz hala devam ediyor . 3 aylik olunca gaz biter dediler 7 aylik bebegim ve hala devam ediyor özellikle 2 haftadir ne gece ne gunduz uykumuz var zombi gibi gezip duruyorum etrafta . Ben gece yarim saate bir uyanirken esiminnyan tarafta horul horul uyumasi beni cildirtiyor . Cocuk sabaha kadar kıvraniyor gazdan basima agrilar girdi artik ne yapacagim ben boyle yoruldum hem psikolojik hem fizyolojik yıprandım ben 😭😭😭😭😭😭