Kızlar bebetomun göz kapağında çilek lekesi var ben aslında çok sorun etmiyorum büyüdükçe küçülür gider diye düşünüyorum. Doktorumuz madefix merhem önerdi çok etkisini gördüğüm söylenemez falan da dedi kararsız kaldım almakta.kullanan var mı geçirdi veya azalttı mı?