Naydin duyguronita62 ben Allinaz kullanıyorum memnunum. Poliçenin içeriği bence paketler halinde genelde aynıdır. Dikkat etmeniz gereken sık sık götürdüğünüz hastanelerde hangi özel sigortalar ile anlaşmaları olduğu.
AgentMom duyguronita62 bizde tamamlayıcı sigorta var. Özel e göre hemen hemen aynı. Bir onu da araştırın. Ama tam kapsamlısını ve gideceğin hastaneleri özellikle sor. Kızım 20 aylık 1800 civarı ödedim. 2 abi 1500 bana da 1700 e yaptırdık. Sompo bizimki.
basaksahinx duyguronita62 hemen her sigorta şirketi aynıdır. İçine sizin hangi teminatları koyduğunuza bağlı.