Kızlar merhaba . Kızım 2.5 yaşında bezi bıraktıktan sonra sürekli kakasını tutuyor . Ve kabıza sebep oluyor . 3 günde bir kaka yapıyor ama yaptığında da kalın katı kocaman bi kaka çıkarıyor . 2 gündür ağlıyor kakam geldi yapmayacağım diye. 3. Gün artık tutamaz hale geliyor fitille yaptırmak zorunda kalıyorum bazen napacağımı şaşırdım. Başına gelen var mı