Emel38 gurbetkusuuuu şehir hastanesinde psikiyatri Hatice hanım iyi..tanıdığım gitmişti..diğerlerini bilmiyorum
Baby_Mila gurbetkusuuuu Mustafa Reyhancan ya da Şaban Karayağız ikiside aynı klinikte zaten ikiside işinde uzman
Baby_Mila gurbetkusuuuu Mustafa beyin 450 ilk seans sonrası 400 Şaban beyi bilmiyorum kliniği açmadan önce memorial hastanesindeyken gitmişti annem