ArdicEge d vitamini alıyorum fısfıs olandan ocean markası sütüm çok şükür ondan yana sorun yok sadece iki çoçuğumda çok ufak o yüzden gece uyanıp sabaha erken kalkıp akşama kadar ayaktayım destek olucak kimsemde yok arkadaşım pharmaton kullanıyor emziriyorda ben bu gün almaya gittim eczane vermedi emzirken yasak dedi