Deletedmom00881 Kızlar bir arkadaşımın bebeği 4 aylık uyku gerilemesi varmış, bilgisi olan var mı? Ben atak olduğunu düşünüyorum, başka bilgisi olan var mı? şimdiden teşekkürler..
Deletedmom_73 Deletedmom00881 Bence ya atak ya diştir benim kızda 4 aylıkken gerilemisti zamanla eski haline döndü 😊
Fabulas Deletedmom00881 atak ve diş belirtileride var bunu yaşamayan kişi sayısı cok az ama gecici bir durum sadece sabır:)🌸🌸
BelaCivciv Deletedmom00881 Bizimkinde de yaşadık hala ara ara yaşıyoruz. Bi doktordan dinledim 4. ayda uyku gerilemesi oluyor, uyku durumları değişmeye başlıyormuş çünkü. Max 2-3 hafya sürermiş
Fabulas Deletedmom00881 pek bitiyor sayılmaz biri biter diğeri başlar bebekten bebege değişiyor:( 7.aylarda rahatlamıştık biz