Tüm meslektaşlarımın, meslektaş olma yolunda ilerleyen arkadaşlarımın, pandemi dönemi hayatını kaybeden tüm hemşirelerimizin günü kutlu olsun 💕
Etik ilkeler doğrultusunda, fedakarlıklarla, merhametle, saygı ve sevgiyle bu mesleği sürdürebilmemiz dileğiyle 🤍
“Hemşirelik zor bir meslek, onu en zor meslek yapan ise hemşire bir anne olmak” bunu bir yerde okumuştum.. Kendi ailemizden, evladımızdan mahrum bıraktığımız zamanımızı, emeğimizi, ilgimizi başkalarının ailesi veya evladına harcarken kıymet bilinmesi ümidiyle..
Kutlu olsun gecesi gündüzü belli olmayan, sorumluluk yüklü omuzlarla yorgun düşen her hemşire arkadaşımın bugünü 💞