Kuzeymiram diyetisyen arkadaşımın bi önerisi ona benziyor 1 litre su kaynatın içine yarım demet nane çeyrek demet maydonoz bir iki tane tarçın bi iki karanfil bir limonu dilimleyip suyunu sıkın kabukları da içine atın suyun ,bu karışıma bir de bir litre soğuk su ekleyin soğuyunca dolaba 2 gün içinde tüketin acayip ödem atıyor. Benim sütümü azaltmamıştı bir hafta içtim ben