Bebegimce Vtech bebek izleme telsiZi alsam acaba pişman olurmuyum kullanışlımı iyimi kullanan var mı 550 ₺ bize göre çok pahalı ama işimi görcek olduktan sonra imkanları zorlayıp alırım da pişman olurmuyum ki gittigidiyorda babymonitorler fln var daha uygun ama iyi olurmu bilemedim bu düşündüğüm e-bebekte ve yine internet üzerinden alsam sıkıntı yaşarmıyım 🤷♀️🤷♀️
EmelMina Bebegimce 2 ay önce aldım görüntülü Vtech BM3200 modeli. Oldukça memnunum. Hassasiyet ayarı ile en düşük sesleri bile algılayabiliyor. Tavsiye ederim. İnternet üzerinden alımında problem olacağını sanmıyorum. Sonuçta yine e bebek ve kurumsal.
Benimoykum Bebegimce canım bize hediye geldi fiyatı baya yüksek ama çok çok memnunum mutfakta yemek yaparken uyurken sürekli olarak kullanıyorum ekran şarjı uzun süre gidiyor aynı zamanda karnının nefes alırken hareket ettiğini hatta nefesini dahi rahatlıkla duyuyorum 2-3 aya odayı ayırmayı düşünüyorum o zaman da yatak odasına kurucam çok faydalı gerçekten kullandığım günden beri ne gereği var demediğim bir ürün avent 💪🏻 Kullandığım ürün Türkiye de Yok ama benzeri var Emin'im diğer markalar da güzeldir varsa durumunuz tavsiye ederim
Bebegimce EmelMina hımm 😊 hiç özelliklerini falan yaZmamışlar ben mi bulamadım bilmiyorum özellikleri nasıl acaba rica etsem söylermisiniz mesela çekimi falan iyimi
EmelMina Bebegimce nette va aslında. İlk karşıma çıkan oydu. https://www.google.com/search?q=vtech+bm3200&rlz=1CDGOYI_enTR812TR812&oq=vtech+bm&aqs=chrome.1.69i57j0l3.3837j0j7&hl=tr&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#lbl=DETAILS&pie=plaji-i
EmelMina Bebegimce çekimi oldukça iyi. Wifi olanlar da var. Örneğin komşuya gittiğinde bile çeksin istersen.. Biz WiFi istemedik çünkü bebeğe zararı olacağı için.. Biz hala telefonumuzu bile yanında pek kullanmıyoruz. Uçak moduna alıyoruz.
EmelMina Bebegimce ister kablolu ister bataryalı çalıştırabilirsiniz. ben cam’i sürekli kablolu çalıştırıyorum ebeveyn ünitesini bataryalı çalıştırıp, şarjı bitince dolduruyorum..
EmelMina Bebegimce Evet çalışıyor cam’e pil takmanız gerekiyor. Ebeveyn ünitesi ise kendinden bataryalı. ister kablolu , ister kablosuz kullanabilirsiniz.
Bebegimce mustafam4906 internet üzerinden mi aldınız 315 ₺ aralarında fiyatı o galiba memnunsanız iyise bende pek pahalıya kaçmak istemiyorum o diğerlerinden daha uygun ama emin olamamıştım
Tugba03 Ses kalitesi ve çekim gücü iyi olan bir telsiz arayışındayım bende, kamera şart değil bana. Kullanan arkadaşlar fikirlerini, deneyimlerini paylaşırlarsa çok memnun olurum bende 🙏
Bebegimce Tugba03 kamerasız telsiz bana çok tehlikeli korkunç geliyor Allah korusun çocuga birşey olsa ses gelmiyo diye uyuyo sanıcaz benım görmeden içime sinmiyor oyuzden, tercih sizin istediğiiniz gibi işinizi görecek birşey bulursunuz inşAllh
Benimoykum Tugba03 daha önce motorola sadece ses verenden kullandım oda hediye gelmişti ama yetersiz geliyordu daha sonrA avent hediye geldi 🤣 Aşırı memnunum
Bebegimce mustafam4906 internet üzerinden satılıyor galiba birtek hangi siteden aldınız güvenilir mi sorunsuz olarak elime ulaşır yani değilmi
mustafam4906 Bebegimce geçe siz uyurken nasıl izleyeceksiniz ya da o uyurken sürekli kameraya mi bakacaksınız
Annesionuyesin Bebegimce kamerasız telsiz size tehlikeli ve korkunç mu geliyor 🙄 peki kamerasızı bile olmayanlar 😏