Bebek sampuaninin içine johnsons baby kullanıyorum ben. 200 ml şişeye, 10 damla çörek otu yağı, 10 damla avakado yağı, 10 damla badem yağı, 10 damla hint yağı, 30 damla da zeytinyağı koydum. Şampuan beyaz renk oluyo onlari katınca. Onunla yıka saça inanılmaz faydalı. Yanık kırık falan kalmıyor yağlı da bırakmıyor saci. Anca öyle toparlarsin. Bide 2 3 günde bir gece zeytinyağı sür komple güzelce ör saçlarını. Yastığa havlu koyarak öyle uyu. Sabah uyanınca yıka. Kırıklar duzelene kadar. 4 5 kere yapsan düzelir diye düşünüyorum. Benim yanıklar öyle gitti hiç kestirmeme gerek kalmadı