hurremsultann yok gülmedim bi ara aynısı başıma geldi çok kötü ve üzücü bi durum paramızla rezil oluyoruz resmen ama sanki boyanmamış gibi duruyor saçınız hani evet boyanmış ama sanki doğal rengiymiş gibi evet yanıklar var uçlarda ama bir iki kestirdikten sonra bişey kalmaz merak etmeyin