Bugün yine post açma gunundeyim eee afedersiniz yaydim bir tarafımi oturuyorum çocuğu uyutmak için 10 takla attik uyuyunca kalk bı iş güç yap dimi yok oturdum kaldım amaan napayım habure koşuşturma birazda bos boş oturasim geliyor ya neyse asıl soruya geçeyim 😄
*Şimdi bebeklerin kilo alımını çiş takibi ile yapıyoruz tamam aylık kontrolde mesela sadece 200 gram almis yani bu çocuk 1 aydır doymuyorsa nasıl uyuyor nasıl sürekli ağlamıyor yani mantık olarak sürekli ağlaması huzurusuz olması lazım yani hemen midesi mi küçülüyor nedir bunun açıklaması sizce?