TeacherrMom Merhabalar bir sorum olacakti. Nisan 15 te ücretsiz izne ayrıldım maaş yatmadı doğal olarak. Ama Mayıs ta ek ders yatar diyordum yatmadı. Nisan 1-15 arasındaki ekdersim yatması gerekmiyor muydu hocalarım bilgisi olan varmı
Deletedmom_34 TeacherrMom idarenize danışın geç kalınmadan, bu ay giriş yapmayı unuttularsa bir sonraki ay yapsınlar. 1-15 arası ek dersimin puantajı girildi mi? Neden yatmadı? Diye sorun
Frezya Ben ucretsiz izne ayrilmadigim halde bi kere ek dersim yatmadı soyledim idareye obur ay yatirdilar Ucretsiz izin durumunda noldugunu hatirlayamadim ama mantiken yatmasi lazim idareye sormalisiniz bence de TeacherrMom
TeacherrMom Deletedmom_34 başlama yapınca yatiriyorlar dedi bir arkadaşım hocam ama öyle olur mi bilmiyorum bir sorayım idareye
Deletedmom_34 TeacherrMom onu bilmiyorum ama bilgi alın en azından başlayınca yatar desinler size. Yani onlar unutmadıysa ek dersinşzş yazdıysa en azından bilginiz olsun
TeacherrMom Deletedmom_34 hocam meğer ek dersler yatmamış. Normalde ayın 7 sine kadar mutlaka yatıyordu araya bayram girdiği için puantajlar geç gönderilmiş. Bugün yattı ek dersim