Fhisneli 2 yasında kızım bu ay sonu tatil planımız var gerçekten kullanmış anneler hangi markayı öneriyorsunuz..?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Fhisneli Sebamed günes kremi çok iyi kullandım. Ama bu sefer losyon olanından aldım sürümü daha kolay diye.
Noname21 Fhisneli kizima sebamedin bütün ürünlerini kullanıyorum. Bu sene kendime de almam lazım onu da sebamed alacağım
g-k-s0212 Fhisneli Mustela kullandık geçen yıl biz. Bu yıl fiyatlar uçtu ama çocuklardan çok kısılmıyor sanırım yine mustela alacağım ☺️
Alminazli Sebamed güneş kremi cok önerilmiş denemedim ama eski başliklari okudum incia sinek kovucu hide cok iyimis benim kizim da 3 ay sorna 2 olcak
Fhisneli AyPerisiVeGokPrensininAnnesi iyi fikir cünkü kendini elletmeyi pek sevmeyen bi kızım var sprey gibi bişi düşündm bende krem zor
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Fhisneli Losyon ve krem aynı Sebamed kullandım bir şey olmadı hep Sebamed alacağım. Güneş losyonu diye geçiyor spreyi bilemem ama krremini yada losyonunu oneririm
Fhisneli g-k-s0212 evet fyatlar bu sene herşeyde aldı basını gitti haklısn ama cocuklara elden gelenin en iyisini yapmaya calısıoz