g-k-s0212 Rabia4747 bir şey olmaz korkmayın. Bir dahaki sefere daha az verirsiniz. Yalnızca probiyotik içerik o, doğal bir damla. Üzülmeyin 💕
BelaCivciv Rabia4747 Olmaz, neyle veriyosun? Bi tane kaşık al bebekler için ona damlat öyle içir daha kolay
TiniminiKayra Rabia4747 ewet onun sayesinde rahat etmisti benim oğlum 2bucuk aylikken bitmisti gaz sancisi simdi 19aylik🥰
BelaCivciv Rabia4747 Olur, kaşıkla içir ben en başından beri damlaları kaşıkla veriyorum çok kolay oluyor. Şöyle bi şey de alabilirsin bak https://ty.gl/ukf3rqnavw